Saját bloglista

2012. április 9., hétfő

Barát...a régi aranyat, az új ezüstöt, és van amelyik szart se ér...

HelloSzia :D így a tavaszi szünet  utolsó napján úgy gondoltam, hogy írok egyet. Mert a vak is látja, hogy régen írtam..:D 
Az elmúlt időben kaptam hideget, meleget.. De inkább hideget.. :S
De ezzel most nem traktálok senkit :D
Az első tavaszi szünetem itthon *-* már nagyon hiányzik apukám és kedves családja. Hiányzik minden ami ott van..De azért jó itthon *-*

Most márciusban voltunk együtt Ádámmal(L) együtt egy éve, ezúton üzenem Neki, hogy nagyon Szeretem (:
Drága kiscicám, aki már nem is olyan kicsi..:D lustálkodva tölti minden napjait..Néha azért irigylem :D mindig csak alszik.:D
most belemerülnék a téli szünetbe..de ki  emlékszik már arra?XD azt tudom, hogy életem egyik legjobb karácsonya volt..:D másra nem nagyon emlékszem. :P
jah igen..az előtte lévő kis riózás.. visszaemlékezni is fáj >.<
Ezen bejegyzésem témája igazából a barátság lenne. Csak leírtam ezeket is, mert hát fontos..:D


Szóval.. 
Vagy Én kezdek felnőni, és meglátni az emberek igazi arcát, vagy az emberek változnak, de egyre többet kell csalódnom. És a legrosszabb, hogy nem a jelentéktelen emberekben, hanem a barátaimban..:S
Sokan gondolják, és mondják hol a szemebe, hol a hátam mögött, hogy kifordultam magamból..Csak azért mondom, hogy tudjátok, hogy ezért van..;D
De ettől eltekintve Boldog vagyok.:D 
És vannak emberek akik soha nem változnak meg..ezt rossz értelemben kell érteni..;D 
Ciki, de nem tudok mást írni..:$ nem jön az ihlet...:$ 
úgyhogy egy időre ennyi lettem vna. És Kellemes Nyuszis ünnepeket (:
PuszLove(L)

1 megjegyzés:

  1. S egy idő már nagyon tapasztalt leszel, s rájössz, h nagyon kevés ember hallgat meg, ad tanácsot vagy csak szimplán segít, amikor bajban vagy.. ezeket az embereket tartsd meg és figyelj oda rájuk.. Ők lesznek ugyanis a valódi Barátaid..

    Mindenki másra ne pazarolj se időt, se energiát, mert csak ki fognak használni. :)

    Amúgy tetszik a fényképen lévő Hölgy ;)

    VálaszTörlés